среда, 19 марта 2014 г.

Пошуки нового керівника "Укрзалізниці" проходять в кулуарному режимі

Пошуки нового генерального директора "Укрзалізниці " проходить в кулуарному режимі - про їх хід і результати не знають навіть у самому відомстві. Хоча виклики , які стоятимуть перед новим главою відомства , вимагають глибокого знання положення в галузі - а значить , кандидатів має сенс шукати серед перевірених фахівців , cообщает ЗМІ.
" На вчорашньому засіданні Кабміну питання про керівника " Укрзалізниці " взагалі не увійшов до порядку денного. Глава інфраструктурного відомства Максим Бурбак лише повідомив журналістам , що є кілька конкретних кандидатур і призначень можна чекати найближчим часом , проте конкретних прізвищ він не назвав. Таким чином , процес відбору проходить кулуарно , хоча у відкритому зверненні на ім'я прем'єр -міністра Арсенія Яценюка народний депутат Віктор Остапчук зазначив: "ми не можемо допустити , щоб керувати залізницею поставили чергового " ​​вчителя фізкультури "" , - інформують ЗМІ.
У ЗМІ з'явилася інформація , що серед можливих кандидатів на посаду голови "Укрзалізниці " ЗМІ називають начальника ПЗЗ Олексія Кривопішина , нинішніх заступників гендиректора Миколи Сергієнка та Олексія Сліпченко , колишніх начальників доріг Віктора Остапчука та Олександра Момота . Також не виключається можливість повернення на цей пост одного з останніх керівників відомства - Володимира Козака чи Сергія Болоболіна .
Варто відзначити , що у ЗМІ також як кандидата на керівництво " Укрзалізницею" згадувався Борис Остапюк , хоча раніше він вже двічі був звільнений з високих посад в галузі за " грубе порушення трудових обов'язків". За повідомленням самого відомства з посиланням на Головне управління кадрів , Остапюк вже приміряв роль гендиректора і неформально ставив завдання відомству змусити написати заяви про звільнення за власним бажанням начальників усіх шести залізниць України " .
ЗМІ зазначають , що в майбутньому керівникові " Укрзалізниці" належить зберегти ефективні відносини з Росією як найбільшим партнером по вантажообігу , забезпечити потреби населення у перевезеннях ( враховуючи катастрофічний стан рухомого складу) , дати новий імпульс програму реформування галузі та зберегти робочі місця 340 - тисячного колективу .
" Природно , що кулуарний вибір людини, якій історично уготована роль лідера і реформатора залізниць України , загрожує помилками і чреватий довгостроковими і важкими наслідками" , - резюмують ЗМІ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий